Inspirace

Společnost GROHE získala prestižní ocenění Nejdůvěryhodnější značka v Čechách i na Slovensku

Od   | 

Osmý ročník marketingového programu Důvěryhodné značky zná výsledky průzkumu zaměřeného na důvěryhodnost značek na trhu v České republice. V kategorii „Vodovodní baterie“ cenu Nejdůvěryhodnější značka získala společnost GROHE. Ze sedmého ročníku na slovenském trhu si ocenění odnáší ve stejné kategorii.

Zdroj: Grohe

Marketingový program Důvěryhodná značka odhaluje značky, kterým spotřebitelé věří nejvíce. V České republice bylo dotázáno čtyři tisíce respondentů. „Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu v 90 kategoriích téměř 900 značek. Ty jsou nominovány automaticky na základě prodejů. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečně silné a důvěryhodné. A protože může v každé kategorii zvítězit pouze jedna značka, redesignovali jsme logo soutěže. Nově je jeho součástí symbol medaile s jedničkou,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services. Organizátor kategorie mění a přidává nové, které korespondují s aktuální situací na trhu a odrážejí změny v nákupním chování. V roce 2022 byla přidána právě kategorie Vodovodní baterie.

I na Slovensku, kde se tato soutěž koná také, zaznamenala společnost GROHE úspěch. Ze sedmého ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky si odnesla ocenění v kategorii „Vodovodní baterie“. O výsledcích rozhodl nezávislý průzkum mezi dvěma tisíci respondentů. Slovenští spotřebitelé hodnotili v 74 kategoriích více než 650 značek. „Podle průzkumu společnosti MNFORCE logo Nejdůvěryhodnější značka motivuje 61 % lidí k nákupu oceněného produktu, což je více než u většiny ostatních marketingových programů,“ uvádí Tatiana Koššová, country manažerka pořadatelské společnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.

Ocenění dokazuje, že společnost GROHE přesvědčila spotřebitele na obou trzích o tom, že se na ni mohou spolehnout. Potvrdila tedy, že je určena nejen pro odborníky instalatéry a architekty, ale také vyhledávána koncovými zákazníky. Design i funkce odpovídají současným požadavkům a nabízí řešení, která pomáhají vědomě využívat zdroje a umožňují tak spotřebitelům šetřit peníze v době vysokých cen energií. „Z ocenění máme obrovskou radost. Je to pro nás potvrzení naší filozofie a strategie, kterou na trzích České republika a Slovenska uplatňujeme. Velmi si vážíme, že zákazníci naši tvrdou práci oceňují a vnímají tak prémiovou kvalitu našich produktů v kombinaci s nadčasovým designem a inovativními a úspornými technologiemi. Ocenění nás také zavazuje do budoucna pokračovat v nastaveném trendu a pomáhat tak utvářet budoucnost vody a sanitárního průmyslu,“ říká Ing. Václav Kužílek, Leader Marketing Activations GROHE Czech & Slovakia. „Ocenění využijeme v naší marketingové komunikaci v kanálech online i offline, tak abychom zákazníkům usnadnili orientaci v širokém portfoliu vodovodních baterií a umožnili jim tak poznat závazek produktů GROHE na vlastní kůži,“ doplňuje Václav Kužílek.

 


You must be logged in to post a comment Login