Něžný výsek JK

Od dlaždiček k (významným) plnovousům

Od   | 

Oslí můstek je výraz, který se uplatňuje zejména v řečnictví. Označuje obratné nebo naopak nešikovné propojení dvou jinak nesouvisejících témat. Tak praví Wikipedie. A každý řečník, novinář nebo moderátor by vám potvrdil, že vymyslet dobrý oslí můstek není vůbec jednoduché.

Uznejte sami – hledali byste spojení mezi obklady, dlažbami a nyní tolik módními plnovousy? Některé oslí můstky však vytvoří život sám.

Alessandro Manfredini je modelem firmy Solomon´s Beard-Only for important beards! a obchodním ředitelem u italské firmy Marazzi.

Alessandro Manfredini je modelem firmy Solomon´s Beard-Only for important beards! a obchodním ředitelem u italské firmy Marazzi.

 K fešákům s plnovousem tíhnu už delší dobu. Je to móda, která se mi líbí, a já dokonce od začátku tvrdím, že je to první móda, která umí z ošklivých kluků udělat hezké. Po očku jsem na facebooku i instagramu sledovala své oblíbené modely a za pár týdnů  o nich získala poměrně slušný přehled. Pak jsem jela na veletrh Cersaie, který se každoročně koná v Bologni, a je vlastně nejdůležitějším veletrhem pro náš koupelnářský obor.

A tam se to stalo.

Procházím mezi stánky jednotlivých vystavovatelů a na jednom z nich vidím známou tvář. Kývneme na sebe, řekneme si „ciao“, „ciao“ a já udělám ještě dva kroky a – najednou mi to dojde – vždyť já ho neznám! A ani nemůžu, zboží tohoto výrobce nakupujeme přes českého distributora, a není tedy možné, že bych osobně znala někoho z italských obchodních ředitelů pro ČR.

Kolekce dlažeb Treverkfusion firmy Marazzi

Kolekce dlažeb Treverkfusion firmy Marazzi

Nechápavě zakroutím hlavou, otočím se a vidím, že má stejně udivený a nechápavý výraz jako já. Pak mu ale zajiskří oči, usměje se a: „Já tě znám z facebooku!“. Protože je profesionál každým coulem, provede mě expozicí, ukáže mi všechny novinky, zcela upřímně si vysvětlíme, proč Marazzi neprodávám, a rozloučíme se.

Abyste rozuměli – firma Marazzi má kvalitní a hezké produkty a osobně proti nim vůbec nic nemám. Ale obchod je obchod a já musím vést stále v patrnosti, že je třeba zvyšovat nejen obrat, ale i zisk. Jiný důvod nehledejte, je to jen a pouze politika. Obchodní.

Růžová je novodobá černá! Obklady ze série Weekend, Marazzi

Růžová je novodobá černá! Obklady ze série Weekend, Marazzi

Ostatně až dočtete tenhle text až dokonce, uvidíte sami, že…. Po návratu z Cersaie dám párkrát tuhle historku někde k dobru a pustím pana ředitele z hlavy. Na chvíli. Začne se totiž objevovat jako model společnosti Solomon´s Beard-Only for important beards!. Nejdřív samozřejmě prohlížím pouze fotografie a vůbec mě nenapadne zaobírat se produktem; proč také, jejich olejíček na vous já těžko kdy použiji.

Nicméně se mi celá tahle věc s vousy dost líbí – barber shopy, produkty, rituály a vůbec všechno kolem. Ne, nemějte obavy, nehodlám si otevřít barber shop!

Ale nakonec jsem neodolala a výrobkem z jejich speciální edice někoho obdarovala. Jednak mám neustálou tendenci lidi kolem sebe rozmazlovat, jednak mě zajímalo, kde končí jejich marketing a začíná kvalita produktu. A na někom jsem to otestovat musela (promiň, můj pokusný králíčku!). A zdá se, že jejich produkty něco do sebe opravdu mají.

Produkty firmy Solomon´s Beard-Only for important beards!

Produkty firmy Solomon´s Beard-Only for important beards!

PS: A abych se vrátila k dlaždičkám, přiznávám, že v poptávkách už Marazzi nenahrazuji podobným produktem jiného výrobce, ale s úsměvem na rtech při vzpomínce na příhodu z veletrhu Cersaie jejich obklady a dlažby občas prodám.

Série Treverktrend, Marazzi

Série Treverktrend, Marazzi

Text: Jana Christian, Foto: Marazzi, LKozákSolomon´s Beard  – Only for important beards!

Související články od stejné autorky:

Návrat ke kořenům

„Růžová je novodobá černá!“

10 nejnepraktičtějščích věcí v koupelně

Koupelny. Rady ke zdárnému zařízení. Díl 1.

Koupelny. Rady ke zdárnému zařízení. Díl 2.

Lukáč Poláček a jeho Pohádkový pomeranč

Pohádkový pomeranč aneb cherchez la femme


You must be logged in to post a comment Login